When
13. November.Time: 18:00 - 21:00
What
Faglig fra 18.00-21.00 ink bevertningspause.
- Viktigheten av visualisering og kreative uttrykk
Hvordan kan annonsører best utnytte de annonseflatene som er tilgjengelig, og hvordan kan print og digitale flater spille på samme lag i gjennomføringen av en kampanje.
- Fysisk butikk og netthandel - kan de gå hånd i hånd?
Med dagens utvikling i netthandel blir det stadig vanskeligere for de fysiske butikkene å overleve eller å opprettholde sin posisjon. Hvilke muligheter finnes det da for å kombinere fysisk butikk med netthandel og dermed gjøre varene dine tilgjengelig der kunden ønsker?
- Podcast - din merkevare rett i øret
Stemmestyring, podcast og streaming har gitt lyd en ny vår. Dette skaper nye kommersielle muligheter for markedsførere i alle bransjer. Men hvordan skal vi lage lydreklame nå? Og hvordan skal vi forstå de nye mediekanalene på lyd?
Etter endt faglig del inviterer vi dere til å bli igjen og drive nettverksbygging i god SRF ånd. Baren vil være åpen for oss utover kvelden.
Gratis for medlemmer. 850,- for ikke-medlemmer.