Lederens verktøykasse: Innsikt vs magefølelse

Register

Hvorfor er fornøyde kunder lønnsomt?

When

26. March.

Time: 09:00 - 09:45


What

Organized by BI

I denne utgaven av Lederens verktøykasse tar vi for oss hvordan bedre forståelse av kundene dine er essensielt for å skape bedre forretning og lønnsomhet. Vi har invitert Pål Rasmus Silseth til å dele innsikt og erfaringer om sammenhenger mellom kundeinnsikt, kundeadferd og lønnsomhet. Gjennom arbeidet med Norsk Kundebarometer (NKB) har BI målt kundetilfredshet og lojalitet i over 20 år, og NKB-teamet har enestående innsikt i hvordan både bransjer og enkeltaktører vurderes av kundene.

Få kjenner altså norske bedrifter og deres kunder som Pål – og i dette webinaret tar han for seg utvikling og tendenser både innen varehandel og tjenestebaserte bransjer. Vi ser på hvorfor du bør vite oftere og anta sjeldnere, og spør om enkle løsninger gir oss svarene vi bør være på jakt etter?

Where

Online

Register

Organizer

BI