When
8. April.Time: 14:00 - 15:00
What
Organized by Norwegian Cognitive Center.
Å lykkes med datadrevet kundeutvikling krever mer enn en sterk analyseavdeling. Det er en prosess som omfatter hele organisasjonen. Alt fra de som har den daglige kontakten med kundene og helt opp til ledelsen. I dette foredraget forteller vi om hvordan du kan bygge en datadrevet kultur. Vi går gjennom ulike metoder, og gir deg verktøy til verktøykassen slik at du kan komme i gang i din bedrift.
Du får blant annet høre hvordan deskriptiv statistikk og maskin læring kan bidra til å finne og utvikle strategisk viktige målgrupper. Ikke minst vil du sitte igjen med kunnskap om hvordan du kan gi nye og eksisterende kunder relevante budskap som oppfattes personlige.
Foredragsholder:
Lars Nuvin fra Kantega har jobbet med analyse og maskin læring i 10 år, innen privat og offentlig sektor. Han har implementert og videreutviklet datadrevet kundeutvikling i flere organisasjoner. Lars har et eget øye for feltet forbrukeratferd, og ikke minst avanserte analyser som kan gi bedrifter bedre innsikt og skape oversikten som trengs for å forstå helheten. Han jobber nå som data scientist i Kantega, og er en sterk bidragsyter til Kantega sin satsing innen maskin læring.
Målgruppen for webinaret:
Dette webinaret vil holde seg på et overordnet nivå, uten å dykke for dypt ned i det rent tekniske. Vi ønsker å forklare kompliserte ting enkelt, og fokusere på hvordan du kommer i gang. Dette betyr at vi anbefaler webinaret først og fremst for ikke-tekniske personer som ønsker å forstå mer om mulighetsområdet som finnes.