Knowit talks: Kan man elske kundene sine?

Les mer

Hva er strategisk kundeopplevelse? På dette frokostseminar får du svar på nettopp dette.

When

9. November.

Time: 08:30 - 09:30


What

Kundeopplevelse er menneskers møte med merkevaren. Opplevelser og følelser er uløselig knyttet sammen, men det å gå fra et verdikjedeperspektiv til et kundeperspektiv er krevende for en virksomhet som har kommet seg dit de er ved å gjøre som de alltid har gjort.

Vi pakker opp begrepet “strategisk kundeopplevelse” med eksempler fra virkeligheten og ser på hvordan vi skaper logiske sammenhenger i et utenfra-og-inn-perspektiv samtidig som vi bygger et målbilde som gjør at vi får med oss hele organisasjonen på hvor vi skal.

Espen Oddvik er en erfaren digitalrådgiver og ekspert på strategisk kundeopplevelse. Oddvik kom fra stillingen som Head of Customer Experience i Telia Norge, og har erfaring fra blant andre Making Waves, Tarantell og Telenor.

Where

Knowit / Online
Lakkegata 53
0187 Oslo

Les mer

Organizer

Knowit